Toy Stunt Bike
Toy Stunt Bike is een 3D-game boordevol actie waarin je met minuscule racemotoren uitdagingen moet overwinnen. Race met je speelgoedmotor door 60 levels in en om het huis. Vlieg over broodroosters, maak enorme sprongen over tuinstoelen en gebruik laptops als schansen voor waanzinnige stunts.