Zoek je weg door een regen van kogels en maai de vijand neer in Steel Empire, dat nu verkrijgbaar is voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen!
Steel Empire is een steampunk schietspel waarin je het opneemt tegen machtige vijanden en waanzinnige obstakels. Geniet van de adembenemende spelwereld en retro gameplay terwijl je je een weg baant door klassieke levels.
Kies een van de vier moeilijkheidsgraden en bestrijd het boosaardige rijk van de vijand! Bekijk daarna je heldendaden in de Replay Mode en toon wat je waard bent door alle doelstellingen te behalen.