Steel Empire
Dance with bullets and shoot down the enemy in Steel Empire now on Nintendo 3DS family systems!
Steel Empire is a steampunk shooter featuring frantic combat, filled with powerful enemies and insane obstacles. Enjoy a beautiful world and retro gameplay as you dodge and shoot your way through classic stages.
Choose one of four difficulty settings based on your set of skills and fight the evil empire! See how well you did using the Replay Mode and show your worth by getting all of the achievements.