Activeer de Golden Mode om de kracht van de oorlogsbode Tengu voor jezelf te gebruiken en ontdek waarom deze kracht niet in verkeerde handen mag vallen! Versla de moordenaars van Fuma, ontwijk dodelijke valstrikken en verander in de Shining Samurai!