Plantera
In deze game leg je je eigen tuin aan. Kweek planten en fok dieren om geld te verdienen. Met de munten kun je nieuwe planten en dieren kopen, evenals speciale items en accessoires voor je tuin.
Je kunt Plantera gratis downloaden op je Nintendo 3DS als je de Wii U-versie van Plantera al hebt gedownload. (Op je Wii U en Nintendo 3DS moet dezelfde Nintendo Network ID gekoppeld zijn.)