MIGHTY GUNVOLT
Speel als een van de drie personages: Gunvolt, de hoofdrolspeler van Azure Striker GUNVOLT; Ekoro, een engel uit de Japanse Gal*Gun-serie; of Beck, de held van Mighty No. 9. Doordat elk personage unieke eigenschappen heeft, kunnen spelers de levels telkens weer op nieuwe en creatieve manieren uitspelen!