Bit Boy!! ARCADE
KUBITASTISCH!! Kubi is terug, en dit keer ontmoet hij zijn schepper, het Game Designer!
Deze verhaal vertelt je meer over Kubi, zijn vrienden, de slechte zwarte Shadow Plattchen, de machtige tandwiel ZeLeLi en games ontwerpen!