Herontdek al het plezier van breakout in deze tijdloze klassieker!
Extra ballen, omgedraaid scherm... speel tien bonussen en penalty’s vrij: de ene is nog verrassender dan de andere.
Nog maar een paar stenen te breken? Bestuur de bal rechtstreeks en richt waar je maar wilt om de overwinning op te strijken!