Akari by Nikoli
De Nikoli puzzelserie laat je genieten van hoogwaardige "sudoku"-puzzels die zijn ontworpen door Nikoli, de uitgever die deze puzzels hun naam gaf. De functies van de Nintendo 3DS maken het heel toegankelijk en comfortabel om de puzzels op te lossen.