Akari by Nikoli
With the Nikoli puzzle series, you can enjoy high-quality puzzles created by Nikoli, who gave the world-famous sudoku puzzle its name. The Nintendo 3DS allows for the realisation of simple and easy to play operability.
Akari by Nikoli contains 50 akari puzzles. This famous and easily understandable puzzle was created in 2001. Akari is a puzzle in which you set lights based on the hint numbers in order to light up the entirety of the white space. The main features of Akari are the easy to understand rules, and the depth of the game.
To ensure your long-term enjoyment, discover both Stage Clear mode and Random mode. In Stage Clear mode, you progress by clearing puzzles one by one, and in Random mode puzzles are generated at random.