PAC-LAND
Traditiegetrouw kunnen spoken worden verslonden als Pac-Man een krachtpil heeft opgepakt, en verhoogt fruit je score. Er zijn tevens nieuwe voorwerpen toegevoegd, zoals een helm waarmee je kleine spoken kunt verslaan.