Mario Bros.
Mario Bros. is een bakermat uit de game-geschiedenis. Als vervolg op Donkey Kong was het niet alleen het spel waarin onze held de naam Mario kreeg, maar ook dook broer Luigi voor het eerst op, net als de groene buizen, munten en nog veel meer nu zo vertrouwde elementen van de Mario-reeks.
De gameplay is eenvoudig doch uitdagend: schakel in elk level alle vijanden uit voor een hoge score. Pas op: Mario kan niet boven op vijanden springen, dus hij moet ze eerst van onder raken en dan het karwei afmaken met een flinke schop. Voeg een tweede speler toe als Luigi voor nog meer spelpret!