Hamtaro: Ham-Ham Games
Zelden was het streven naar schitterende sportprestaties zo snoezig. In Hamtaro: Ham-Ham Games neemt het uit eerdere Hamtaro games bekende hamstervolkje deel aan een stel enerverende sportevenementen. De Ham-Ham Games zijn verspreid over zeven dagen en bestaan uit vijftien verschillende activiteiten, waaronder bewonderenswaardige sporten als hamster volleybal, hamster tennis en - jawel - hamster hordelopen. Neem van ons aan: je hebt niet geleefd voor je een stel donzige hamsters vastberaden over de ene na de andere horde hebt zien springen!Per dag kun je als speler aan maximaal drie evenementen meedoen; doe je het goed genoeg, dan ontvang je een bronzen, zilveren of gouden medaille. Ook zijn er trainigssessies voor als je het gevoel hebt dat je hamster teveel op zijn achterste gezeten heeft - er is namelijk ook ruimte voor ontspanning! Hamtaro en z'n vrolijke vriendjes kunnen coole tv-series voor hamsters bekijken, zoals een verzoeknummershow mét DJ en het winkelnet.Nog leuker wordt het wanneer je je spel met dat van een vriend of vriendin verbindt, door gebruik te maken van het Game Boy Advance Game Link-snoer. Je kunt dan unieke kaarten en andere gegevens uitwisselen. Uiteraard zijn het toch de sportieve elementen die je steeds opnieuw weer bij dit spel terug laten komen. Hamtaro: Ham-Ham Games is misschien wel het vreemdste sportspel dat je ooit bent tegen gekomen, maar oh wat speelt het lekker...