Een bekroond coöperatief puzzelspel dat zich afspeelt in een desolate wereld waar de zon nooit ondergaat. Kies ervoor om als een van de twee zussen te spelen: Aysu, de nachtgodin die in de schaduw moet blijven en Wind Power kan oproepen, of Solveig, de almachtige zonnegodin die de tijd beheerst en zonne-energie kan benutten. Om te slagen in het spel, moeten spelers de zussen herenigen door veilig door de schaduwen te navigeren om steeds complexere puzzels op te lossen en het evenwicht in de wereld te herstellen.