Yooka-Laylee and the Impossible Lair - Trowzer's Top Tonic Pack
Largee-hoofd! Deze tonic geeft Laylee een komisch gigantisch hoofd. Geen cheatcode nodig.
Yooka 64! Voor fans van alles dat retro is, brengt deze tonic ze terug naar vroeger! Zonder extra polygonen.