TT Isle of Man 2 Pro Newcomer Pack
Met dit bonuspakket maakt je carrière echt een vliegende start. Met zeven upgrades van niveau twee (chassis, remmen, banden, ophanging, versnellingsbak, radiateur, motor) kun je vanaf de eerste races de beste tijden neerzetten.