Stereo Overdrive Arachnida Outfit for Sonata
Tijdens een heftige Lethal League-wedstrijd tussen Doombox en Sonata, veranderde Doombox plotseling terug naar zijn Boombox-vorm en spuwde hij een onbeschrijfelijke entiteit uit. Sonata was verbaasd over de manier waarop hij naar haar toe kroop. Plotseling sprong hij op haar af! Sonata's zicht vervaagde en ze verloor haar bewustzijn... Toen ze bijkwam, kon ze het ritme van haar boomhammer door haar aderen voelen stromen. Dit is zo slecht nog niet...