Shining-Gold Super Winner outfit for Nitro
Lang geleden, toen hij nog jongvolwassene was, was Nitro in te huren als extra spierkracht. Een van zijn klussen was om te vechten in de lokale worstelcompetitie. In zijn grootste wedstrijd ooit trok hij per ongeluk het masker van zijn tegenstander af, en een opportunistische dief ging er middenin de wedstrijd mee aan de haal. Nitro stopte onmiddellijk met vechten en zwoer de strijd pas voort te zetten wanneer hij het masker had teruggevonden. Hij vertrok en keerde nooit meer terug. Sommigen zeggen dat hij nog steeds op zoek is naar het masker waarmee hij de legendarische wedstrijd af kan maken.