SOUTH PARK: SNOW DAY! Horde Mode: To Danse with Ravenous Shadows
Henrietta hoeft niet naar school en ze verveelt zich. Werk Samen met Henrietta, prik door de sluier en dan mag je 'Danse with the Ravenous Shadows' van South Park. Neem het op tegen golven duistere vijanden, upgrade je wapens en leer nog meer duistere krachten gebruiken om nieuwe kaarten van Henrietta te verdienen. Dit nieuwe speltype biedt een eindeloze stroom vijanden en vergroot je duistere krachten.