SOUTH PARK: SNOW DAY! Horde Mode: To Danse with Ravenous Shadows
School is cancelled and Henrietta is bored. Join her efforts to pierce the veil and she will allow you to “Danse with the Ravenous Shadows” of South Park. Face waves of dark foes, upgrade your weapons, and master more dark powers to earn new cards from Henrietta. This new game mode provides an endless onslaught of enemies and enhance your dark powers.