Pinball FX - Game Night Pinball Volume 1
Geef je enthousiasme vrij spel, want Zen Studios bundelt zijn krachten met Asmodee Entertainment om drie kasten te maken die gebaseerd zijn op de beste gezelschapsspellen. Stap in een nieuwe flipperwereld en vergeet niet, net als met een dobbelsteen kan één flip alles veranderen.
Terraforming Mars Pinball: de race om de Rode Planeet te temmen is begonnen! Run een van de megacorporaties en gebruik je flippervaardigheden om het zuurstofpeil te verhogen, de planeet op te warmen en reusachtige oceanen te creëren op je weg naar de top van het klassement.