Morgana-hoed
Je kunt nu de hoed voor Mii-vechters kopen die is gebaseerd op Morgana uit Persona 5! De kattenoren zijn leuk, maar vergis je niet: Morgana is geen kat! Draag dit om je net als een van de Phantom Thieves te voelen!