Guacamelee! 2 - The Proving Grounds (Challenge Level)
Ben jij goed genoeg om indruk te maken op een god? De grote Tiempochtli heeft misschien de kracht om jou te helpen... als je hem tenminste wakker krijgt.
Reis van Villachula naar de Badlands en ontdek de ingang van de Proving Grounds, een oude tempel die is gewijd aan de worstelkunst van de luchadors. Voltooi 15 unieke nieuwe uitdagingen om toegang te krijgen tot de gewijde slaapruimte van Tiempochtli.
Vecht furieus en ransel je vijanden af als Flame Face. Zorg dat je in topvorm bent als Chamoya. Neem je vijanden in de houdgreep als Coscorrona. Kraai victorie als Rooster Ramirez. Ontrafel de zin van het bestaan met Uay Coco.
Ontgrendel bovendien een supergeheim kostuum door een gouden medaille te verdienen in alle 15 uitdagingen!