Faeria: All Avatars
Deze DLC unlockt automatisch alle Avatars cosmetische items die ook geünlockt kunnen worden via in-game progressie.
Dit pakket komt met 50+ Avatars al aanwezig in het spel en zal met extra avatars komen zodra het uitgebracht wordt.