FIA European Truck Racing Championship Indianapolis Motor Speedway Track
De Indianapolis Motor Speedway, het meest prestigieuze circuit van de Verenigde Staten sinds de aanleg in 1909, is het op een na oudste speciaal aangelegde racecircuit van de wereld. Het biedt plaats aan meer dan 400.000 toeschouwers en is daarmee perfect voor legendarische motorsportraces. In ETRC is Indianapolis het ideale circuit om de kracht van trucks te laten zien.