Dead by Daylight: Terror Expansion Pack
Til je Dead by Daylight-belevenis naar een hoger niveau met onze verzameling originele Killers. Besluip je prooi met personages die het beste bij jouw speelstijl passen en ontdek nieuwe krachten, perks en persoonlijkheden in een schema met 7 verschillende Killers.