Dead by Daylight: Escape Expansion Pack
Ben je een leider? Een held(in)? Een ontsnappingsspecialist? Met deze verzameling originele Survivors is het makkelijker dan ooit om de perfecte vaardigheden te vinden die passen bij jouw speelstijl. Ontdek nieuwe perks en achtergronden in een schema met 8 unieke personages.