Dead by Daylight: End Transmission Chapter
Wat ons ooit hielp om te overleven, werd de katalysator van onze vernietiging. Het hoofdstuk End Transmission van Dead by Daylight bevat de nieuwe Killer The Singularity en de nieuwe Survivor Gabriel Soma. De nieuwe map Toba Landing is voor alle spelers beschikbaar. Als je deze add-on koopt, ontgrendel je 2 exclusieve cosmetics: The Singularity's Curved Scythe en Gabriel's Illuminated Shirt.
De Killer is The Singularity. Hij is in staat het uitsterven van de mensheid te bewerkstelligen. The Singularity is onmetelijk intelligent en totaal immoreel. Dead by Daylight: End Transmission bevat eveneens de nieuwe Survivor Gabriel Soma. De flexibele Gabriel, gemaakt van door het bedrijf Huxlee geconstrueerd DNA, bleek de enige overlevende toen The Singularity buiten zinnen raakte en zijn hele team afslachtte.