Dead by Daylight: Alien-hoofdstukpack
De verstikkende stilte van de ruimte vraagt het uiterste van je vastberadenheid. Het hoofdstuk Alien van Dead by Daylight brengt twee iconische personages naar de Fog: de nieuwe Killer de Xenomorph en de nieuwe Survivor Ellen Ripley. Ook is er een nieuwe kaart, Nostromo Wreckage, voor alle spelers. Dit hoofdstukpack ontgrendelt de Motion Tracker Charm plus de Very Rare Back in Action-outfit voor Ellen Ripley.
Eindelijk is Alien er. De Xenomorph, een meedogenloos monster van een verre planeet, is wreed, behendig en sluw. Dead by Daylight: Alien bevat ook een nieuwe Survivor: Ellen Ripley, onderofficier op de Nostromo. Ripley is bekwaam en pragmatisch en toont haar ware moed als ze wordt geconfronteerd met onuitsprekelijke gruwelen.