Comic Coloring Book: Time for the Hero and the Robot
Comic Coloring Book bevat een serie verhalen met 4 afbeeldingen die elk kind meenemen naar een geweldige wereld van plezier en vriendschap. Je vindt hier coole illustraties, vriendelijke kleuren, boeiende verhalen en een gegarandeerde portie vreugde.