Chess Ultra X Purling London Mr. Jiver Art Chess
We presenteren de Mr. Jiver Art Chess-set; speciaal gemaakt voor Purling London en nu beschikbaar in de virtuele wereld van Chess Ultra.
Deze door de Londense straatkunstenaar Mr. Jiver gemaakte Art Chess-set bevat een karakteristieke graffiti-stijl die op elk luxe Staunton-stuk is geschilderd. Met een unieke combinatie van levendige kleuren en vakkundig spuitwerk is de Mr. Jiver Art Chess-set een uitzonderlijk product.