Bomberman-masker en -outfit
Je kunt nu het kostuum voor Mii-vechters kopen dat is gebaseerd op Bomberman uit de Bomberman-serie! Anders dan wanneer hij optreedt als hulptrofee, wil deze Bomberman het liefst met zijn tegenstanders op de vuist gaan als bokser. De kleur verschilt op basis van de kleur van de Mii, dus met dit kostuum kun je het bont maken!