Leafy Trails
Immerse yourself in the captivating world of Leafy Trail, a mesmerizing walking simulator that tells a silent story about a fox running through the serene landscapes. Let your worries melt away as you embark on a tranquil journey through lush forests, babbling brooks, and tranquil meadows.
Experience a wordless narrative that unfolds as you explore the enchanting world of Leafy Trail. Discover hidden secrets and stumble upon remnants of a forgotten civilization.
Traverse stunning hand-painted landscapes, each reflecting the changing seasons. Lose yourself in the beauty of vibrant forests, serene waterways, and picturesque meadows.