Focus Tower
For centuries the tower has stood in the center of the world. It is rumoured a ancient power lives on top. Many lives have been lost trying to climb the tower and fall to their demise, never to tell their tale. Jacob, a villager who lives on the nearby village of Destiny takes it upon himself to journey and climb the tower and climb the power for his own. Equipped with the mystical dragon claw, he must grapple and make his way towards the heavens and climb the deadly tower. With traps, pitfalls and puzzles to solve, Focus Tower will require all of your focus and patience as you make your way to the very top. Are you brave enough to climb the Focus Tower?