Bakeborough
Bakeborough is a cute bakery RPG with an upgrade system based on swapping organs in your body, action based fight system, and focuses on exploration.
The plot: The main story revolves around the missing main character's boyfriend, who was captured by a gain insect hive mind. We will have to explore the town and mystery locations around to find the hive mind and discover many mysteries about a bakery town!