Pool Together 2
Choose your game - classic 8-ball or the dynamic challenge of 9-ball. With Pool Together 2, the stage is set for exciting rounds of pocket battles.
Gather your crew and turn your living room into a virtual pool hall. Pool Together 2 supports up to 4 players on a single console, ensuring that everyone gets a chance to showcase their skills.