Skater XL
Skate or Chill Online - Hang out with up to 10 friends online, replicating the real street experience, as you put together lines, watch other players session the spot or just cruise with your crew.
Huge Mod Catalog Available At Launch - Powered by Mod.io, Skater XL Switch players will have instant access to a large curated offering of mods from passionate creators and fakeskate brands. In addition to all official content, players can find the perfect look or download the latest gear in the most extensive skating content library ever.