Arcade Archives BRAVOMAN
"BRAVOMAN" is an action game released by NAMCO (Bandai Namco Entertainment) in 1988.
One day, average office worker Hitoshi Nakamura encounters Alpha Man on his way home from a long day of work.
Alpha Man then entrusts him with ultra energy transformation material, asking him to use it to stop the mad scientist Dr. Bomb from taking over the world.