Vzerthos: The Heir of Thunder
Hero under the player's control must rescue a kidnapped princess Se'Vera from the evil Baron Vakhzon.
Not only the guards of Baron attack Vzerthos, but his ally Messenger took his magical powers by order of the Thunder God.
Now the heir should return his power, to break into Vakhzon castle and rescue the princess!