Information
Select Passkeys, then Edit.
4. You may be prompted to confirm your identity by verifying your email address.
Select Passkeys.
4. In the Registered passkeys section, your currently registered passkeys and the devices they are associated with will appear.
Visit accounts.nintendo.com and sign in to your Nintendo Account.
4. In the Registered passkeys section, select Delete next to the passkey you want to remove.