H2x1_NSwitch_Splatoon2_NewsImage_SplatfestRoll_enGB.jpg
Get ready, Splatoon 2 fans! A new European Splatfest is taking place this weekend, bringing with it another hot debate: which way should you hang your toilet paper, Front Roll or Back Roll?
You can pick a side in-game right now! Just roll up to the voting terminal in Inkopolis Square, choose a side and pick up your Splatfest Tee.
Super Sea Snails are awarded after the results are in depending on how you performed and whether your team won or not. These can be used to upgrade your gear, all you need to do is head to Murch in Inkopolis Square and have a little chat with him. He’s pretty keen on Super Sea Snails.
Make a stand for the toilet roll orientation you believe in and flush out the competition. Good luck out there, Inklings!
New to Splatoon 2? Find out more about the game at the official Splatoon 2 website and keep up with all the updates at the Splatoon Facebook page, where the Squid Research Lab publish their discoveries.