The Nintendo booth at gamescom 2017 is set to showcase some of this year’s biggest games for Nintendo Switch and Nintendo 3DS family systems, and we’ll be livestreaming some of those titles on YouTube and our gamescom 2017 website in English.
Hungry for more footage of Super Mario Odyssey for Nintendo Switch? On Wednesday 23rd August at 14:00 BST, get a fresh look at gameplay with a special developer talk from producer Yoshiaki Koizumi. Attendees in Cologne, Germany, will also be able to play in the Metro Kingdom and Sand Kingdom ahead of the game’s launch on October 27th.
Metroid: Samus Returns enters the limelight on Thursday 24th August at 11:00 BST, with producer Yoshio Sakamoto and José Luis Márquez, creative director of developer MercurySteam, taking to the stage to showcase Samus Aran’s upcoming adventure on Nintendo 3DS family systems. A special orange New Nintendo 3DS XL Samus Edition arrives alongside the game on September 15th.
On top of this, live presentations featuring product experts from Nintendo of Europe will also give detailed looks at previously announced titles for Nintendo Switch and Nintendo 3DS family systems, including Fire Emblem Warriors and Xenoblade Chronicles 2. Stay tuned for the full schedule in the coming weeks.
Keep up to date with our gamecom 2017 coverage on Twitter and follow the recently opened Super Mario Twitter account for more updates on Super Mario Odyssey!