Successfully Learning German Year 3
In Successfully Learning German Year 3, pupils will solve exciting exercises to learn German in a playful way. The little vampire Freddy motivates the children and helps with tips to ensure learning without pressure.
As a reward for hard study, you can play new levels of funny bonus games. So learning and play become a perfect combination!