The Sisters - Party of the Year
It all begins when Wendy decides to throw an end-of-year party at home with her friends. Before she gets a chance to ask her parents, her unbearable little sister Maureen steals her idea and asks their parents first. Unfortunately, the parents will allow only one party!
Maureen and Wendy start a series of crazy challenges to decide which one of them will host the party. With sister against sister, there is going to be trouble!
There are 24 crazy mini-games, which come straight out of the Sisters’ imagination, such as unicorn toss, cupcake factory and extreme ping-pong.