Free demo available!*
Journey through the Kanto region on an exciting adventure in Pokémon: Let’s Go, Pikachu! and Pokémon: Let’s Go, Eevee! for Nintendo Switch. Start your journey as a rookie Pokémon Trainer, and catch, battle and form friendships with many Pokémon along the way!
In Pokémon: Let’s Go, Pikachu!, your partner Pikachu will always be by your side, growing and learning as you go. Pikachu can learn Secret Techniques to use outside of battle, like Chop Down, Sky Dash and Sea Skim to reach new places, as well as partner powers to use in battle!
The more time you spend with your partner, the more it’ll grow to love you! You can pet, feed, tickle and dress up your partner Pokémon with different outfits, accessories and hairstyles. Good things might happen as the two of you become closer.
Be prepared! When a Trainer sees you, it's time for battle! Battles are a great way to train your Pokémon and grow closer to them.
You can also trade Pokémon with friends nearby or around the world to complete your Pokédex. Oddish, Sandshrew and Growlithe only appear in the wild in Pokémon: Let’s Go, Pikachu!, while Bellsprout, Vulpix and Meowth only appear in the wild in Pokémon: Let’s Go, Eevee!