Get your first taste of Pocket Bravery with the demo!
Inspired by classic fighting games from the 90's, 'Pocket Bravery' channels a modern fighting game with a retro twist!
With original characters, vibrant colours and an impressive combat system, 'Pocket Bravery' is designed with high-level players in mind, while making it easily accessible for beginners to pick-up-and-play!
Choose Your Fighter - 12 diverse characters to choose from, all with unique abilities and play styles!
The World's Stage - Pick your arena with 20 different world-wide areas to choose from!
Story Time - Follow the story of Nuno and others as they investigate the criminal organisation Matilha!
Local and Online Multiplayer with 'Rollback Netcode' for ultra low latency online fighting!