Pilot Sports
In PILOT SPORTS everything revolves around a wide variety of aircraft that control and feel differently. Each of them offers a new challenge.
You have to fly through challenging courses in exotic locations and achieve the best time or score. Various disciplines and a variety of game elements and collectibles provide further variety.
More than 50 different courses and many different aircraft: Fly with an Airplane, a Jetpack, and a Hang-Glider in 2 variants, as well as a parachute. 7 different challenge types. Plus unlockable courses, where you can explore a sunny island. Play with 8 characters and a unique soundtrack with 11 different music pieces that provide for a summery and exotic flair.