Operation Wolf Returns: First Mission
A reinterpretation of one of the founding games of the Rail Shooter genre, released as an arcade game in 1987, Operation Wolf Returns: First Mission adopts the same DNA as in the original game (sustained action in an atmosphere straight out of 1980s action films) but offers a new design.
A few months ago, a new criminal organization made its appearance. In addition to trafficking arms and drugs, it has developed a new, superpowerful weapon. After discovering several of the bases of the organisation, led by the mysterious General Viper, two agents are dispatched to learn more about this weapon and free the hostages held in the surrounding camps.