DREDGE
The ultimate pack for your impending voyage. The DREDGE Deluxe Edition includes everything you’ll need to weather the seas and trawl the deep for sinister secrets.
The bony blades of this grotesque engine are driven by a pulsing heart. It beats in time with your own.
A symbol of the deep is carved into this small talisman. It's sure to draw the attention of those attuned to it.