Would you like to run an idol cafe? 3
When Yokoyama Naoya learns that his beloved Seaside Cafe is struggling on the brink of closure, he helps his cute friends Ichigo, Mayuki and Kuu form an idol group to help promote the cafe.
Their idol group is called Sweet Shoreline and their first music video is a massive viral success. Due to their newfound popularity, the group is invited to an idol competition in Tokyo. Will the girls be victorious, or will their rivals, Honey Devil, take them down?
The fate of Sweet Shoreline, and of The Seaside Café, rests, once again, upon Naoya's shoulders.